Ο Θοδωρής Μέρμηγκας στο Ολόγραμμα
Παρασκευή 10/3 13:00-14:00 με τον ΒΑσίλη Κομύτη
Παρασκευή 10/3 13:00-14:00 με τον ΒΑσίλη Κομύτη
Τρίτη 7/3 21:00-22:00 με τον Μάκη Γκαρτζόπουλο
Απόψε ανοίγουμε άλμπουμ και κουτιά με ξεχασμένες φωτογραφίες.
Ασπρόμαυρες και κάποιες έγχρωμες, οι περισσότερες ξεθωριασμένες.
Και τα αρνητικά φιλμ έχουν χαθεί…
Το σημερινό Άρωμα του Τραγουδιού έχει τη μυρωδιά των παλιών τυπωμένων φωτογραφιών.
Σάββατο 4/3 14:00-15:00 με τον Αντώνη Ζήβα
Στην εκπομπή θα παιχτούν κομμάτια αποκλειστικά από την Ελληνική underground rock n roll σκηνή, μαζί με ένα μικρό αφιέρωμα στη τοπική σκηνή του Ηρακλείου Κρήτης.
Θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε κομμάτια από τους: Σάρκα, Thymics, Cosmic Plunge, AAS, Fountoukia.
Επίσης θα παιχτούν κομμάτια από τις νέες και πρόσφατες δουλείες των Penny Dreadfull, Holy Monitor, Timetrap, The Sexy Christians και ένα ακυκλοφόρητο κομμάτι των Appalachian compra worshipers.
Παρασκευή 3/3 13:00-14:00 με τον Βασίλη Κομύτη
Τα άσπρα σύννεφα γίνονται στα μάτια των περαστικών, ασβέστης έτοιμος να χτίσει ένα νέο αυθαίρετο και
κίτρινο χρώμα του ήλιου γίνεται στα μάτια των περαστικών το κουκούτσι του λεμονιού που αφήνουμε στην άκρη του πιάτου.
Αντίθετα η μουσική ενός πλανόδιου μουσικού που φτάνει στα αυτιά των περαστικών κατά τύχη, τους καθιστά αμέσως πρωταγωνιστές στην ταινία που ονειρεύτηκαν.
Κάπως έτσι λειτουργεί. Οι περαστικοί εκτιμούν περισσότερο τα σημάδια της γης παρά εκείνα του ουρανού.
κ.παπαστεργίου
Δεκαπέντε διηγήματα με διαχρονικό, φιλοσοφικό, αλλά και γεμάτο χιούμορ περιεχόμενο, μας συγκινούν, μας ταράζουν, μας διασκεδάζουν, μας προβληματίζουν:
Ζωντανή ραδιοφωνική μετάδοση του συγκροτήματος Κέλτικης – κυρίως – μουσικής από τις 1002 νύχτες το βράδυ της Κυριακής.
Τετάρτη 1/3 19:00-20:00 με την Νικόλ Κατσάνη
Σήμερα στο Όλα Παίζουν πάμε να προσπαθήσουμε έστω και νοερά έστω και για μια ώρα… “τον κόσμο εμείς να φέρουμε στα μέτρα μας, πριν να μας φέρει εκείνος στα δικά του”. Σας περιμένω.
Γεννήθηκε το 1952 στο Άργος. Πτυχίο στη Ζωγραφική και τη Διακόσμηση απο την Ακαδημία Καλών Τεχνών της Μπολόνια (1977). Δραστηριοποιείται καλλιτεχνικά σε όλο το φάσμα των Εικαστικών Τεχνών (Ζωγραφική, Χαρακτική, Γλυπτική). Ιδιαίτερη δραστηριότητα στο χώρο της Χαρακτικής: το 1977 ιδρύουν με τον Πίνο Παντολφίνι το Κέντρο Χαρακτικής Αθηνών, ένα ανοιχτό εργαστήριο που συνεργάζεται με καλλιτέχνες, οργανισμούς, γκαλερί και μουσεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό για εκδόσεις, εκτυπώσεις, σεμινάρια και εκθέσεις χαρακτικής.
Ασχολείται με όλα τα είδη εικαστικής έκφρασης και πειραματίζεται με διάφορα υλικά , τεχνικές και νέες τεχνολογίες. Ιδιαίτερη είναι η δραστηριότητά της στις εικαστικές επεμβάσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους και σε εικαστικά δρώμενα με τη συμβολή και άλλων μορφών τέχνης (μουσικής, χορού, ποίησης). Εκθέτει έργα της απο το 1975 σε 30 ατομικές παρουσιάσεις και συμμετέχει σε ομαδικές ελληνικές και διεθνείς διοργανώσεις.
“Η ιστορία του ποδοσφαίρου είναι ένα θλιβερό ταξίδι από το πηγαίο στο αναγκαίο. Καθώς το ποδόσφαιρο κατέληξε να γίνει βιομηχανία, εξορίστηκε σιγά σιγά η ομορφιά που πηγάζει από την απόλαυση να παίζεις και μόνο”. Ε. ΓΚΑΛΕΑΝΟ – Το ποδόσφαιρο στη σκιά και στο φως. Απόψε 19:00-20:00
Ὁ Γιῶργος Ἀράγης γεννήθηκε τό 1936 στό Μεγάλο Περιστέρι Ἰωαννίνων. Σπούδασε στήν Ἀθήνα Ἰατρική και σκηνοθεσία κινηματογράφου. Ἐργάστηκε ὡς νοσοκομιακός γιατρός και ἀργότερα ὡς λεύθερος επαγγελματίας. Ὄντας φοιτητής χρημάτισε μέλος τῆς ἐκδοτικῆς ὁμάδας (1962-1967) στό λογοτεχνικό περιοδικό Ἐνδοχώρα, πού ἔβγαινε στά Γιάννινα. Ἔκτοτε ἔχει συνεργαστεῖ μέ πολλά περιοδικά καί ἐφημερίδες τῆς ἐπαρχίας καί τῆς Ἀθήνας (Ἐνδοχώρα, Δοκιμασία, Ἀντί, Διαβάζω, Ἑκηβόλος, Ἡ Λέξη, Γράμματα καί Τέχνες, Πλανόδιον, Νέα Ἑστία, Παρατηρητής, Ἐντευκτήριο, Φιλόλογος, Ποίηση, «Κ», Μανδραγόρας, κλ.π., «Ἡ Καθημερινή», «Τό Βῆμα», «Ἐλευθεροτυπία», «Αὐγή», «Ἠπειρωτικός Ἀγών», κλ.π.). Ἔχει δώσει πολλες διαλέξεις στήν Ἑλλάδα καί στό ἐξωτερικό κι ἔχει πάρει μέρος σέ διάφορα φιλολογικά συνέδρια. Συνεργάστηκε στίς τρεῖς σειρές τῆς πολύτομης πεζογραφικῆς ἀνθολογίας (Ἡ Παλαιότερη Πεζογραφία μας, Ἡ Μεσοπολεμική Πεζογραφία, Ἡ Μεταπολεμική Πεζογραφία ) πού κυκλοφόρησαν οἱ Ἐκδόσεις Σοκόλη. Ἔχει ἐκδόσει τά βιβλία: Ζητήματα Λογοτεχνικῆς Κριτικῆς, τόμ. Α΄, Γιάννινα 1980, Δωδώνη 1982, 1988, (ἐξαντλημένο), Ζητήματα Λογοτεχνικῆς Κριτικῆς, τόμ. Β΄, Δωδώνη 1980, (ἐξαντλημένο) Ἀσκήσεις Κριτικῆς, Σοκόλης, Ἀθήνα 1990, Προσεγγίσεις, Πατάκης, Ἀθήνα 1996, Κίμων Τζάλλας, Ἑταιρεία συγγραφένων, Ἀθήνα 1990, Ἀστική Ἐμπειρία καί Ἀστική Ἰθαγένεια τῆς Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας, Σοκόλης, Ἀθήνα 2001 (Βραβεῖο δοκιμίου τοῦ περιοδικοῦ Διαβάζω 2002), Ζητήματα Λογοτεχνικῆς Κριτικῆς, τόμ. Γ΄, Σοκόλης, Ἀθήνα 2003, Ἡ Μεταβατική Περίοδος τῆς Ἑλλαδικῆς Ποίησης. (Ἡ σταδιακή της ἐξέλιξη ἀπό τήν ἵδρυση τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους ὥς τό 1930), Σοκόλης, Ἀθήνα 2006. Γιά τόν Γιῶργο Ἰωάννου, Ἴνδικτος, Ἀθήνα 2007. Νεοελληνική κριτική τῆς Λογοτεχνίας. Αξιολογικές διακρίσεις, Σοκόλης 2015. Ἔχει γράψει τήν Εἰσαγωγή στήν ἀνθολογία Ἡ Δεύτερη Μεταπολεμική Ποιητική Γενιά (1950-1970) τοῦ Ἀνέστη Εὐαγγέλου, Παρατηρητής, Θεσσαλονίκη 1994. Τή διετία 2007-2008 συμμετεῖχε στήν κριτική ἐπιτροπή τῶν λογοτεχνικῶν βραβείων πού ἀπονέμει κάθε χρόνο τό περιοδικό Διαβάζω. Συνεργάστηκε ὡς κριτικός λογοτεχνίας μέ τά περιοδικά Πλανόδιον καί Νέα Ἑστία. Εἶναι ἱδρυτικό μέλος τῆς Ἑταιρείας Συγγραφέων.
“Η σεβαστή μας Ευρώπη ίσως θα έπρεπε να είναι πιο διορατική και να μην προσπαθεί να μας δει μέσα απ’ το δικό της παρελθόν. Εμείς, απαντάμε στην τυραννία, τη λεηλασία και την εγκατάλειψη με τη ζωή”. Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες – Η Μοναξιά της Λατινικής Αμερικής. Απόψε 19:00-20:00
Κυριακή 5/3 21:00-22:00 με την Κατερίνα Σωτηρίου
Η Terra incognita με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας ( 8 Mαρτιου ) αναζητά γυναίκες δημιουργούς,από την Ελλάδα του 19ου αιώνα στην Αφρική και τις γυναίκες των φυλων Κασσενα και Ντεμπελε. Συνεχιζει την αναζητηση στην Αμερική την εποχή της δουλειας, σε ενα απομονωμένο χωριό της Πολωνιας και στη Φλωρεντια της Αναγέννησης.
Γυναίκες που πάλεψαν για το δικαίωμα τους στην τέχνη και εκείνες που χρησιμοποιώντας την γλώσσα της παράδοσης μεταμορφώνουν το περιβάλλον τους σε ενα κόσμο πιο ποιητικό! Συντονιστειτε ωρα 21.00 στη συχνοτητα του πολιτισμου metadeftero.gr
Στέκεσαι στην ουρά του Χρόνου και πληρώνεις τις υποχρεώσεις σου. Είσαι εντάξει με τους λογαριασμούς σου. Η ουρά στην τράπεζα του Χρόνου είναι μεγάλη, όλοι όμως περιμένουν υπομονετικά. Το ίδιο κι εσύ.
Παλιές φωτογραφίες, παλιά τραγούδια που σου άρεσαν και της άρεσαν, φάκελοι με γραμματόσημα και αεροπορικά εισιτήρια. Στην τράπεζα του Χρόνου με αυτά πληρώνεις. Τα λεφτά δεν περνάνε.
Πάντα νομίζεις πως είσαι εντάξει στους λογαριασμούς σου με τον Χρόνο. Εκείνον τον διευθυντή που ποτέ σου δεν τον έχεις δει γιατί πάντα σε εξυπηρετούν οι μικροί υπάλληλοι του, τα χρόνια.
Κι εκεί που έχεις ξεμπερδέψει με τους ανοιχτούς λογαριασμούς του Χρόνου, έρχεται ένα τραγούδι που έλεγε εκείνη και σε χρεώνει με ζωή χαμένη.
κ.παπαστεργίου
κάθε Πέμπτη στις 21.00
“Ο νεοναζισμός δεν είναι θεωρία, σκέψη και αναρχία. Είναι μια παράσταση. Εσείς κι εμείς. Και πρωταγωνιστεί ο θάνατος”. Μ. ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ – Σκέψεις και παρατηρήσεις για το αναζωογονημένο φαινόμενο του νεοναζισμού. Φεβρουάριος 1993. Απόψε 19:00-20:00